Személyautó és transzporter abroncsok

stage_image

Sajtószolgálat

A Continental újrapozícionálja az európai piacon a Személy- és kishaszongépjármű-abroncs üzletágát

20/02/2017
  • A futball-szponzoráció az összes kiemelt európai piacon érezhető növekedést hozott a márkaismertség terén a prémium Continental márka számára

  • A jövőbeni marketingkommunikáció a német technológiára és az autóipari szakértelemre helyezi a hangsúlyt

  • Tavasszal új kampány indul „Német technológia által vezérelt mobilitás” szlogennel

  • www.VisionZeroWorld.com weboldalon a Continental számos multimédiás tartalmat tesz elérhetővé a Vision Zero kampány még teljesebb bemutatására

Nikolai Setzer, a Continental AG Igazgatótanácsának tagja és a Gumiabroncs divízió vezetője

Az UEFA EURO 2016™ bajnokságot követően a világ egyik vezető gumiabroncs-gyártója, a Continental elégedetten tekinthet vissza az elmúlt 21 évre. A vállalat ebben az időszakban a világ hat legjelentősebb futball-eseményének – a FIFA 2006-os, 2010-es és 2014-es Világbajnokságának, illetve az UEFA 2008-as, 2012-es és 2016-os Európa-bajnokságának – hivatalos szponzora volt, emellett az UEFA Bajnokok Ligája megmérettetéseit is támogatta 1995-től 2000-ig. A futballmérkőzések szponzorálása rendkívül hatékony volt a Continental márkaismertségének növelése érdekében, szinte az összes európai piacon. „Örülünk, hogy a professzionális futballesemények iránti elköteleződésünk hosszútávon gyümölcsöző eredményeket hozott. Ennek köszönhetően egyedülálló módon különböztethettük meg magunkat számos versenytársunktól, akik az 1990-es évek második felében inkább a motorsportok irányába mozdultak el. Ez rendkívül jelentős növekedést hozott a márkaismertségben a legfontosabb európai piacainkon”, mondta el Nikolai Setzer, a Continental AG Igazgatótanácsának Vállalati Beszerzésekért és a Gumiabroncs divízió vezetéséért felelős tagja. A Continental a világ negyedik legnagyobb gumiabroncs-gyártója, a divízió forgalma meghaladja a 10 milliárd eurót.

„Az UEFA EURO 2016™ rendezvénysorozattal elértük azokat a márkaismertségre vonatkozó céljainkat, melyeket a futball által lehetővé tett kommunikációs platformok számára kitűztünk. A márkaismertségi szint elérése azt jelenti, hogy megléphetjük a prémium gumiabroncs-márkánkra vonatkozó következő stratégiai lépést Európában”, tette hozzá Setzer.

„A pozícionálás tekintetében az új célunkat arra az évtizedek óta fennálló közlekedésbiztonsági törekvésünkre alapoztuk, melynek segítségével a lehető legrövidebbé tettük a féktávolságot. Mindezt a hosszú távú Vision Zero célkitűzésünkkel kombináljuk, azaz egy olyan jövőképpel, amelyben zéró halálos közlekedési baleset, zéró sérülés és zéró baleset történik. A Chassis & Safety divíziónkkal együtt szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy az olyan fejlett vezetéssegítő rendszerek, mint az ESC, az AEB és a motorkerékpár ABS, hogyan képesek növelni a közlekedés biztonságát a prémiumkategóriás abroncsainkkal együtt. Minden nap azon dolgozunk, hogy ezt még magasabb szintre emelhessük. Ezek alapján az új marketingkampány szlogenje – Német technológia által vezérelt mobilitás – egyértelmű választás volt. Hiszünk abban, hogy a Continental számára ez a logikus pozícionálási irány, hiszen nincs a világon még egy olyan gumiabroncs-gyártó és autóipari beszállító, aki ilyen egyedülálló szinten lenne képes ötvözni a gumiabroncs-technológiai és az autóipari szakértelmét. Éppen ezért mára a Continental márka neve eggyé vált a maximális biztonság fogalmával. Célunk, hogy ezt a pozíciónkat a jövőben tovább erősítsük. Ezen felül nemcsak a mindennapi fejlesztési munkánkban, hanem a sajtó és a marketingkommunikációs tevékenységünkben is központi szerephez jut az autóiparhoz és a gumiabroncs-technológiához kapcsolódó német szakértelem”, fejtette ki Setzer.

Silke Gliemann, az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiók marketing kommunikációs vezetője

Az új kampány Európa-szerte megjelenik majd a televízióban, a nyomatott sajtóban, az értékesítési pontokon, valamint a kereskedelmi partnereknél, illetve az online világban is. A Continental emellett a különböző közösségi csatornák erejét is aktívan kihasználja majd, hogy párbeszédet folytathasson a sofőrökkel és a közösségi háló egyéb felhasználóival, a cég által kínált mobilitási megoldások előnyeinek demonstrálására. „Amellett, hogy szeretnénk egy modern és életrevaló képet alkotni magunkról, a kampány kialakítása során arra is ügyeltünk, hogy a korábbiaknál még rugalmasabbak legyünk. Ezt tükrözi például az is, hogy sokkal szerteágazóbb módon illusztráljuk a különböző témákat, melynek segítségével jobban elkülönülhetünk a versenytársaktól a gumiabroncs-piacon. Így a jövőben számos vezetési helyzetet fogunk bemutatni a legkülönfélébb módokon, hogy felépítsük és fokozzuk a bizalmat a Continental mobilitási megoldásai iránt”, mondta el Silke Gliemann, aki a csapatával együtt a cég európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiók marketing kommunikációját irányítja. Az új kampány a hamburgi Serviceplan Campaign International GmbH & Co. KG-val együtt készült el, és fokozatosan kerül majd bemutatásra Európában.

Indítás

Az új kampány weboldala (www.VisionZeroWorld.com), valamint a Continental honlapja a Vision Zero célkitűzéseivel összhangban került kialakításra. Ennek köszönhetően multimédiás tartalmak széles köre áll majd rendelkezésre arról, hogy a baleset-megelőzési technológiák hogyan járulnak hozzá a közlekedésbiztonság fokozásához. Az új, negyedévente jelentkező VisionZeroNews kiadvány mellett számos riport és cikk kerül majd megosztásra a különböző technológiákról, videókkal és grafikákkal együtt. A témák főleg a Continental autóipari beszállítói szerepére fókuszálnak, de szintén nagy hangsúlyt kap az a tény, hogy a vállalat a  globális NCAP “Stop the Crash” kampányának exkluzív abroncspartnerévé lépett elő. Ez a kezdeményezés kifejezetten a baleset-megelőző technológiákat kívánja népszerűsíteni, különösen a sűrűn lakott, fejlődő gazdaságok területén.

A Continental, mint technológiai cég szempontjából a „Stop the crash” kiválóan illeszkedik a jövőbeni pozícionálási célokhoz, hiszen a kampány is arra épül, hogy felhívja az emberek figyelmét a különböző autóipari vívmányokra. A globális NCAP és a regionális testvérszervezeteinek égisze alatt futó kampány egy olyan partneri együttműködésen alapuló megközelítést alkalmaz, amely bevonja a világ legjelentősebb autóipari beszállítóit, valamint más vezető szervezeteket is, mint például a német ADAC autóklubot. Emellett nem csak a politikai döntéshozókat és a flottamenedzsereket szólítják meg, hanem az újságírókat és az autósokat egyaránt.

Kapcsolat
Musztrai Ferenc

marketingvezető

Continental Hungaria Kft.
2040 Budaörs, Távíró köz 2-4.

+36 23 511 703

+36 23 511 719

Kapcsolat
Dr. Fodor Mónika

szenior marketing és PR koordinátor

Continental Hungaria Kft.
2040 Budaörs, Távíró köz 2-4.

+36 23 511 713

+36 23 511 719

A legteljesebb felhasználói élmény érdekében oldalunkon cookie-kat használunk. Részletes leírást itt talál