Személyautó és transzporter abroncsok

stage_image1_lg

Technológia

ContiSeal™ – az öntömítő gumiabroncs

Ne hagyja, hogy egy defekt tönkretegyen egy remek utat!

topic_intro_image1

Defekttömítés a forradalmi ContiSeal™ technológiával.

Gyors áttekintés

Egy szériagyártású gumiabroncs, amely eltömíti önmagát

  • A ContiSeal™ mérsékli a futófelület sérülésének következményeit, ha azt egy tárgy átszúrja (például szög), és nem okoz 5 mm-nél nagyobb lyukat, mert ekkor a tömítőanyag szinte azonnal megakadályozza a levegő kiáramlását a keletkezett résen keresztül
  • Folyamatos vezetés és változatlan futásteljesítmény, hiszen nincs szükség azonnali megállásra és az abroncsok cseréjére
  • A normál gumiabroncsokéval megegyező biztonsági és vezetési tulajdonságok, ugyanis a ContiSeal™ technológia nem befolyásolja az abroncs teljesítményét
topic_intro_image1

A ContiSeal™ technológia alapelve:

A Continental által kifejlesztett ContiSeal™ egy ragadós és viszkózus defekttömítő anyag, amely eltömíti a keletkezett lyukat az abroncs futófelületén és a vállrészén, ha a sérülést okozó tárgy átmérője nem haladja meg az 5 mm-t. Ha a defektet okozó tárgyat eltávolítjuk a gumiabroncsból, a ContiSeal™ réteg azonnal eltömíti a rést, és megakadályozza a levegő kiáramlását.

A defektet követően nincs szükség az azonnali megállásra, vagy az abroncs azonnali cseréjére. A ContiSeal™ technológiával ellátott gumiabroncsok oldalfalán egyértelmű jelölés utal arra, hogy az adott abroncs ilyen rendszerrel van ellátva. Ezek az abroncsok teljesen kompatibilisek azokkal a keréktárcsákkal, melyek normál kereskedelmi forgalomban kaphatóak.

Indítás
contiseal_movieImage

Műszaki követelmény:

  • Az optimális feltételek biztosítása érdekében Abroncsnyomás-felügyelő Rendszer (TPMS) használata ajánlott
  • A sérülést okozó tárgy átmérője nem haladhatja meg az 5 mm-t
  • Defekt észlelése esetén az abroncsot haladéktalanul meg kell vizsgáltatni egy abroncsszakértővel

topic_intro_image1

Technikai információk

A ContiSeal™ technológiával ellátott abroncsok belseje egy ragadós és viszkózus defekttömítő anyaggal van borítva. Ez az anyag szinte azonnal eltömíti a keletkezett lyukat, ha annak átmérője nem haladja meg az 5 mm-t. Mivel nincs légnyomásvesztés, így se megállásra, se az abroncs azonnali cseréjére nincs szükség.

topic_intro_image1

Egy hagyományos gumiabroncsnál bekövetkezett defekt esetén a gumiabroncs oldalfala összepréselődik a jármű keréktárcsája és az út között. Ez rendkívül veszélyes, mert az abroncs elveszti az oldalvezető képességét, így a jármű irányíthatatlanná válhat.

topic_intro_image1