Személyautó és transzporter abroncsok

stage_image1_lg

Technológia

SSR – a defekttűrő gumiabroncs

Pótkerék ki, csomagok be

topic_intro_image1

Az SSR technológia egy olyan defekttűrő megoldás, melyet elsősorban az alacsony oldalfal-magassággal rendelkező abroncsoknál használnak.

Gyors áttekintés

Az SSR gumiabroncsok megerősített oldalfaluk révén még defekt esetén is lehetővé teszik az út folytatását

  • Defekt esetén is biztosított a mobilitás maximum 80 km/h sebességgel, legfeljebb 80 km távolságig
  • Nincs szükség pótkerékre
  • Normál keréktárcsákra is felszerelhető
  • Hely-, súly- és üzemanyag-megtakarítás
topic_intro_image1

Az SSR technológia alapelve

A Continental által kifejlesztett SSR technológia egy olyan defekttűrő megoldás, melyet elsősorban az alacsony oldalfalmagassággal rendelkező abroncsoknál használnak. Az SSR gumiabroncsok megerősített oldalfaluk révén még defekt esetén is lehetővé teszik az út folytatását maximum 80 km/h sebességgel, legfeljebb 80 km távolságig.

Mivel nincs szükség a defektes abroncs azonnali javítására vagy cseréjére, lehetőség nyílik az úti cél vagy a legközelebbi szerviz elérésére. Ennek köszönhetően pótkerékre sincs szükség, amely számottevő súlycsökkenést, ezáltal jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé. Ezen felül a csomagtérben is közel 80 l-es térfogat-növekedés érhető el. Ha az SSR abroncsok használatáról (vagy a javítás tiltásáról) külön törvény nem rendelkezik, akkor is ajánlott mind a négy kerékpozícióban SSR abroncsokat használni.

Az SSR gumiabroncsok defekttűrő tulajdonsága annyira hatékony, hogy a vezető esetleg nem is veszi észre a nyomásvesztést vagy a defektet. A biztonság megőrzése érdekében szükség van arra, hogy a vezető értesüljön a defekt tényéről, és így fokozott körültekintéssel vezessen. Ezért a Continental SSR gumiabroncsokat csak abban az esetben szabad használni, ha a gépkocsi figyelmeztető rendszerrel van ellátva. Ezt a funkciót a TPMS (Abroncsnyomás-felügyelő Rendszer) vagy a DDS (Légnyomás-ellenőrző Rendszer) rendszerek töltik be, melyek gyártását a Continental ugyancsak végzi. Ezek a figyelmeztető rendszerek értesítik a vezetőt a műszerfalon elhelyezett jelzésen keresztül, hogy légnyomásvesztés következett be.


Műszaki követelmény:

  • Abroncsnyomás-felügyelő Rendszer (TPMS) megléte kötelező
  • Elektronikus Menetstabilizátor (ESC) használata ajánlott

topic_intro_image1

Technikai információk

Az SSR abroncs erősített oldalfallal rendelkezik, amely defekt esetén megakadályozza az abroncs oldalfalának összepréselődését. Mindez lehetővé teszi az út folytatását maximum 80 km/h sebességgel, legfeljebb 80 km távolságig.

topic_intro_image1

Egy hagyományos gumiabroncsnál bekövetkezett defekt esetén a gumiabroncs oldalfala összepréselődik a jármű keréktárcsája és az út között. Ez rendkívül veszélyes, mert az abroncs elveszti az oldalvezető képességét, így a jármű irányíthatatlanná válhat.

topic_intro_image1

A legteljesebb felhasználói élmény érdekében oldalunkon cookie-kat használunk. Részletes leírást itt talál