Személyautó és transzporter abroncsok

stage_image1_lg

Technológia

Abroncsjavítás

Defektes abroncsok javítása

article_66w_image1

Soha ne próbálja megjavítani a sérült abroncsot! Kizárólag képzett abroncsszakértő tudja tüzetes és átfogó vizsgálat után megállapítani az adott abroncsról, hogy az javítható-e, vagy használaton kívül kell helyezni. Az állapotfelmérés során figyelemmel kell lenni az abroncs teljes előtörténetére, beleértve a levegőnyomást, a terhelést, a működési feltételeket, stb. Ha az abroncsszakértő az abroncs javítása mellett dönt, akkor a vizsgálati folyamatra és a javítási eljárásokra vonatkozóan szigorúan be kell tartania az abroncsipar összes alkalmazható nemzetközi szabványát. A Continental nem vállal felelősséget a szakértő döntéseiért, sem a javított abroncsokért.

SSR ABRONCSOK JAVÍTÁSA
Egy defekttűrő abroncs (SSR) belső szerkezeti sérüléseit, amelyek az alulfújt vagy levegőnyomás nélküli állapotban történő vezetésből erednek, néha még egy képzett abroncsszakértő sem képes felismerni. Az ilyen károsodások nem mindig láthatóak a légnyomástartó rész vagy az oldalfal felszínén, márpedig e nélkül lehetetlen megállapítani, hogy javítható-e az abroncs. A Continental ezért nem javasolja a Continental SSR abroncsok javítását.

Figyelem! A Continental ezúton tájékoztatja ügyfeleit, hogy ha egy abroncsot a vásárló reklamációval visszaküld, és a termék működésképtelenné válása bármilyen okból kifolyólag összefüggésbe hozható javítással vagy a javítás okával, akkor a gyártói garancia érvényét veszti.

A legteljesebb felhasználói élmény érdekében oldalunkon cookie-kat használunk. Részletes leírást itt talál