Rekordméretű installáció használt gumiabroncsokból a Sziget fesztiválon a közlekedésbiztonságért

Személyautó és transzporter abroncsok

stage_image

Sajtószolgálat

Rekordméretű installáció használt gumiabroncsokból a Sziget fesztiválon a közlekedésbiztonságért

18/10/2017
  • A Continental célja, hogy felhívja a figyelmet a közlekedésbiztonság fontosságára
  • Használt gumiabroncsokból készült a rekordméretű kreatív alkotás
  • A Sziget Fesztivál legnagyobb installációja: 8 méter magas és 700 négyzetméter alapterület, közel 200 használ gumiabroncs

Különleges, gumiabroncsokból készült alkotás fogadta a fesztiválozókat az idei Sziget fesztiválon. A közel 2.000 darab használt abroncsból felépített installációval a Világzenei színpadnál találkozhattak a fesztiválozók. „Amikor beülünk az autónkba, vagy felszállunk egy buszra, nem is gondolunk bele, hogy a gumiabroncs jelenti az út és a jármű közötti egyetlen kapcsolatot; és épp ennek a kapcsolatnak a minőségén múlik, hogy biztonságban megérkezünk e úti célunkhoz” – hívta fel a figyelmet Fodor Mónika, a Continental Hungaria Kft. senior marketing és PR koordinátora.

Indítás
New content item

A pálmafa alakú installáció, a belekapaszkodó szirmokkal és gyökerekkel fontos üzenetet szimbolizál: „azt hivatott üzenni, hogy felelősséggel tartozunk egymás iránt, az autópályákon épp úgy, mint a mindennapokban.“ – jegyezte meg a Continental Hungaria Kft. senior PR és marketing koordinátora. A Continental Vision Zero küldetésének célja, hogy belátható időn belül nullára csökkentse a halálos kimenetelű közúti balesetek számát. Ezen küldetés megvalósítása érdekében a vezetésbiztonsági fejlesztő központokban világszerte azon dolgoznak a Continental szakemberei, hogy minél tökéletesebb megoldásokkal szolgálják mindannyiunk biztonságát és környezetünk fenntarthatóságát.

Az Európában egyedülálló installációt az Envicash s.r.o. művészei építették meg traktor-, személygépkocsi-, valamint motorkerékpár-abroncsok felhasználásával. A használt gumiabroncsok begyűjtésében fontos szerepe volt a Continental Hungaria kiemelt partnereinek: például az Euro-Rubber Kft-nek és a Green Tyre Zrt-nek.

A Continental Hungaria Kft. azért döntött úgy, hogy a Szigeten állítja ki a különleges installációt, mert a vállalatcsoport alapértékei között szerepel a „freedom to act“ vagyis a cselekvés szabadsága. „Hol máshol lehetne a szabadon cselekvés érzését jobban megérteni és megélni, mint itt, a Sziget Fesztiválon, a Szabadság Szigetén?“ – tette hozzá Fodor Mónika.

Az installáció tavaly volt először látható a Sziget-fesztiválon. 2018-ig várhatóan még feltűnik számos hazai és külföldi rendezvényen. A tervek szerint ezt követően a Hungaroringen talál majd végleges otthonra, hogy aztán évtizedekig használhassa a versenyekre kilátogató közönség.


New content item (1)
Kapcsolat
Musztrai Ferenc

marketingvezető

Continental Hungaria Kft.
2040 Budaörs, Távíró köz 2-4.

+36 23 511 703

+36 23 511 719

Kapcsolat
Dr. Fodor Mónika

szenior marketing és PR koordinátor

Continental Hungaria Kft.
2040 Budaörs, Távíró köz 2-4.

+36 23 511 713

+36 23 511 719

Annak érdekében, hogy honlapunk a legjobb felhasználói élményt nyújtsa Önnek, oldalunk cookie-kat használ. További információk és a cookie beállításainak módosítása érdekében kattintson ide.