Személyautó és transzporter abroncsok
A vonóerő-átadást optimalizáló magas szilika-tartalom és a téli teljesítményt növelő különleges gyanták révén az új AllSeasonContact™ alapanyaga mindig megőrzi rugalmasságát. Ez az alkalmazkodóképesség biztosítja az abroncs kiváló teljesítményt a hóval borított és vizes téli utakon.
Az új AllSeasonContact™ mindenféle nyári útviszonyok között bizonyítja megbízhatóságát. Ennek oka, hogy a vízre felúszás ellen fokozott védelmet nyújtó nyitott vállrészek merev, minimális mértékben lamellázott mintázattal párosulnak, amely száraz úton jobb kezelhetőséget és fékezést garantál.
A különleges oldalfal-geometria és az optimális profilmélység révén a gördülési ellenállás figyelemre méltó mérséklődését sikerült elérni. Mindez az üzemanyag-fogyasztás jelentős csökkenéséhez vezet a biztonsági szempontok károsodása nélkül.
A magas nedves tapadású abroncsok (A vagy B besorolás)féktávolsága nedves úton rövidebb, ezért ezek biztonságosabbak esőben. Az üzemanyag-hatékonysági mutatók besorolásához hasonlóan a D besorolást nem alkalmazzuk, és nincsenek tervek a G besorolás használatára sem.
A gumiabroncsok a jármű fogyasztásának közel 20 % -ért felelősek, így ha Ön több kilométert szeretne megtenni egy tank üzemanyag felhasználásával, üzemanyag hatékonyság szempontjából magas besorolású abroncsot kell választania. Ezzel a szén-dioxid kibocsátásának csökkentéséhez is hozzájárul. Mindez a gördülési ellenállásra is hatással van, hiszen az abroncs mozgás során energiát ad le. Minél kisebb a gördülési ellenállás, annál kevesebb energia vész el és annál alacsonyabb lesz az üzemanyag fogyasztás, valamint a széndioxid kibocsátás. Egy A és egy G besorolású abroncs között a kb 400 km-en a fogyasztásban megmutatkozó különbség akár 6 liter is lehet.
Az abroncs által generált külső zaj, amelyet decibelben mérnek.Az abroncs címkén található ikon kitöltöttsége magasabb zajszintet jelent