Technikai információk

Aszimmetrikus futófelület

A ContiWinterContact™ TS 810 futófelületének középső és belső részén elhelyezett kapaszkodóél-kialakítás sokkal jobb tapadást biztosít havas útfelületen.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület belső része 20%-kal szélesebb lamella-árkokkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a nagyobb mennyiségű hó felvételét, így növekszik az átvihető vonóerő.

Világszínvonalú lamella-távtartók

A távtartók megakadályozzák a lamellák összezáródását, amikor azok az útfelülethez nyomódnak. Ez a technikai megoldás 20%-kal növeli a hótároló képességet, amely kiváló erőátvitelt és kanyarodási képességet biztosít behavazott utakon.

Új fejlesztésű alapanyag-összetétel

Egy új típusú polimer vizes utakon anélkül növeli meg a ContiWinterContact™ TS 810 teljesítményét, hogy közben hátrányosan befolyásolná az abroncs téli tulajdonságait. A nagyobb mennyiségű szén jelenléte az összetételben javítja az irányíthatóságot, valamint egy lágyító komponens garantálja a hosszabb élettartamot, és a futófelület tartós rugalmasságát.

Optimális futófelületi kialakítás a vizes útfelületen történő kiváló kezelhetőség érdekében

Az igényekre szabott ContiWinterContact™ abroncsok mintázati kialakítása a kiváló vizes útfelületi tapadásra lett optimalizálva. A csökkentett vízre felúszási kockázat érdekében a körbefutó mintázati csatornák száma – melyek az esős idő alkalmával szinte magukba szívják a vizet – az abroncs szélességéhez lettek igazítva. A ContiWinterContact™ TS 810 alapvetően 3 csatornával rendelkezik, de 225 mm vagy annál nagyobb szélesség esetén több, 4 csatorna került kialakításra.

Mintázati kopásjelző (TWI)

Az abroncs futófelületén néhány helyen úgynevezett Mintázati kopásjelzőket (TWI) helyeztek el, melyek a hátralévő mintázati mélységet jelzik. Abban az esetben, ha a profilmélység eléri a 4 mm-es szintet, a jelzők egy szintbe kerülnek a mintázattal, melyekből egyértelműen leolvasható, hogy a kopás olyan szintet ért el, mely indokolttá teszi az abroncs cseréjét.

Technológiák

A Continental által kifejlesztett ContiSeal™ egy ragadós és viszkózus defekttömítő anyag, amely eltömíti a keletkezett lyukat az abroncs futófelületén és a vállrészén, ha a sérülést okozó tárgy átmérője nem haladja meg az 5 mm-t. Ha a defektet okozó tárgyat eltávolítjuk a gumiabroncsból, a ContiSeal™ réteg azonnal eltömíti a rést, és megakadályozza a levegő kiáramlását.

A defektet követően nincs szükség az azonnali megállásra, vagy az abroncs azonnali cseréjére. A ContiSeal™ technológiával ellátott gumiabroncsok oldalfalán egyértelmű jelölés utal arra, hogy az adott abroncs ilyen rendszerrel van ellátva. Ezek az abroncsok teljesen kompatibilisek azokkal a keréktárcsákkal, melyek normál kereskedelmi forgalomban kaphatóak.

A ContiSeal és a többi technológia csak bizonyos termékeknél, illetve abroncsméreteknél érhető el.

ContiSeal

A Continental által kifejlesztett SSR egy olyan defekttűrő rendszer, mely kifejezetten alacsony oldalfal-magassággal rendelkező abroncsokhoz készült , és amely továbbra is az összes szabványos felnivel kompatibilis marad. Az SSR elv egy önfenntartó megerősített oldalfalon alapul. Defekt esetén ez megakadályozza, hogy az oldalfal benyomódjon a felni és az úttest közé, illetve az abroncs lecsússzon a felniről, így a pótkerék feleslegessé válik. Ha nem kell pótkereket vinni, akkor csökken a súly, ami javítja az üzemanyag-hatékonyságot. A csomagtartóban így akár 80 liter szabad hely is felszabadul. A négy pozícióba való felszerelés erősen ajánlott, és az abroncs javítása nem megengedett.

Az SSR és a többi technológia csak bizonyos termékeknél, illetve abroncsméreteknél érhető el.

SSR


Kérdése van?

írjon nekünk!

Örömmel válaszolunk minden kérdésére, és támogatjuk Önt gumiabroncs-szakértelmünkkel.




Márkakereskedőt keres?