Személyautó és transzporter abroncsok

Nagy teljesítményű számítógépek, mint

az ID.3 elektronikus agya

Egy autó, mely olyan könnyen használható, mint egy okostelefon

Nem lenne jó, ha autóját és különösen annak szoftverét ugyanolyan könnyen lehetne használni, mint az okostelefont? Ha könnyen telepíthetne alkalmazásokat és szolgáltatásokat, amikor csak akarja? Megmutatjuk Önnek, hogy ez már nem csak jövőkép többé.

Modern járművel mint elektromos csomópontok

Egy jármű modern elektromos szimbólumokkal

A modern elektronika villámgyors sebességgel továbbítja az adatokat, és megalapozza az önvezetést.

Vonzó és kényelmes: a mai autók különféle elektronikus funkciókat kínálnak, amelyek megkönnyítik életünket. Hang- vagy érintésvezérelt kijelzők segítségével vezérelheti a legtöbb funkciót, és eldöntheti, hogy milyen zenét szeretne hallgatni, vagy hová szeretne menni. És legyünk őszinték, ki nem szereti ezeket a funkciókat és szolgáltatásokat?

De bármennyire is kényelmesek ezek a funkciók, emellett nagyon magas számítógépes teljesítményt is igényelnek. Honnan is jön ez?

A mai napig számos különféle elektronikus vezérlőegységre volt szükség az autókban különböző funkcióik működtetésére, mint például a légzsák, a légkondicionáló rendszer vagy a mobil hálózati kapcsolat. Egy jármű legfeljebb 100 vezérlőegységet tartalmazhat a fedélzeten. Ezenkívül a modern középkategóriás autók több mint két kilométernyi elektronikus vezetéket tartalmaznak, amely energiával látja el a különféle rendszereket, és lehetővé teszi számukra, hogy kommunikáljanak egymással. Őrület, igaz?

A JÖVŐ AUTÓJA MÉG ENNÉL IS TÖBBET IGÉNYEL

Ahogy az autók fejlődnek, és az elektromobilitás és az önvezetés egyre gyakoribbá válik, a modern járművek magasabb követelményei túl magasak lesznek ahhoz, hogy a jelenlegi modellek elektronikája kezelni tudja. Különösen az önvezetés óriási mennyiségű adatot generál, és a bonyolultság óriási mértékben növekszik, ahogy a járművek összekapcsolódnak.

AZ INNOVATÍV SZUPERAGY

Egy nő ellenőrzi a fedélzeti számítógépet.

Power player: az áramköri kártya a nagy teljesítményű számítógép középpontja.

Az új Volkswagen ID.3 prototípus ezekhez a követelményekhez igazodik, és egy teljesen új architektúrára épül. Az autó két nagy teljesítményű számítógéppel van felszerelve a fedélzeten. Az egyiket - az ID.3 úgynevezett „elektronikus agyát” - a Continental fejlesztette ki. Feladata az autó különböző funkcióinak és adatfolyamainak kezelése, hasonlóan az emberi agyhoz. Nagyjából egy A4-es papírlap méretű áramköri kártyával a számítógép sokszor nagyobb adatátviteli sebességgel büszkélkedhet, mint a szokásos kábelezés.

 

Nagy siker számunkra, hogy szerver koncepciónk most sorozatgyártásnak indul a Volkswagennél. Ez nem csupán egy új korszak a komplex elektronikus architektúrák fejlesztésében, hanem mérföldkő a digitális átalakulásban.

Helmut Matschi, a járműhálózat és információ üzletág vezetője

Mit jelent a nagy teljesítményű számítógép számodra vezetőként?

Egy jármű felszereltsége illusztrálva

Nagy számítási teljesítmény teljesen elektromos és teljesen hálózatba kötött járműveknél.

Leegyszerűsítve: szinte végtelen rugalmasság. Könnyedén telepítheti a kívánt alkalmazásokat és szolgáltatásokat az autóba, akárcsak egy okostelefonra. A biztonsági réseket távolról ki lehet javítani, és hamarosan akár új vezetési funkciókat is lehet telepíteni anélkül, hogy az autónak meg kellene látogatnia a műhelyt - mindent vezeték nélkül, a mobil kommunikációs hálózaton vagy a WiFi-n keresztül fognak végrehajtani.

Számodra ez azt jelenti, hogy az autó a vásárlás után évekkel is naprakész marad. A nagy teljesítményű számítógépeknek köszönhetően azok a költséges termékvisszahívások, amelyeket szoftveres hibák eredményeztek, már a múlté.

Személyre szabott abroncsok minden elektromos ID.3-hoz

Egy fehér Volkswagen ID.3.

A Volkswagen ID.3 Continental gumiabroncsokon alacsony gördülési ellenállással.

Ezen fedélzeti elektronikus újítások mellett különleges követelmények vonatkoznak az ID.3 gumiabroncsaira és az úttal való érintkezésére is. Büszkék vagyunk arra, hogy az ID.3-at felszerelhetjük a teljesen elektromos autóra optimalizált gumiabroncsainkkal is. Ezek az alábbiakat biztosítják:

  • alacsony az abroncs- és útzaj az utasok kényelme érdekében
  • aerodinamikus oldalfal kialakítás, amely segít minimalizálni a jármű aerodinamikai ellenállását
  • A Volkswagen ID.3 Continental gumiabroncsokon alacsony gördülési ellenállással.
  • mobilitás még defekt esetén is a Continental’s ContiSeal™ technológiájának köszönhetően

MARADJON MOZGÁSBAN MÉG DEFEKT ESETÉN IS: Az ID.3 GUMIABRONCSAI CONTISEAL™ TECHNOLÓGIÁVAL VANNAK FELSZERELVE

  • A ContiSeal ™ csökkenti a gumiabroncs futófelületén történt sérülés hatásait: a lyukat 5 mm átmérőig (melyet pl. egy szög okozott) az egyedi technológiának köszönhetően azonnal lezárja.
  • Állandó mobilitás és változatlan futásteljesítmény - nincs szükség azonnali megállásra vagy az út menti gumiabroncs-cserére.
  • Korlátlan vezetési teljesítmény, megegyezik a ContiSeal ™ technológia nélküli gumiabroncs teljesítményével normál működés közben.
Tudjon meg többet a ContiSeal™-ről

AZ ELEKTROMOS TELJESÍTMÉNY ILLESZKEDIK A FOLYAMATOS MOBILITÁSHOZ

Az EcoContact ™ 6 nyári gumiabroncs és a WinterContact ™ TS 850 P téli szakértő.

Az EcoContact ™ 6 nyári gumiabroncs és a WinterContact ™ TS 850 P téli szakértő.

Az ID.3 gumiabroncsaink kifejezetten a jármű egyedi tulajdonságaihoz vannak igazítva, és könnyen felismerhetők az oldalfalon elhelyezett Volkswagen ⊕ jelöléssel. Ez a jel azt bizonyítja, hogy az abroncsok különféle teszteken mentek keresztül, és minőséget, kényelmet, teljesítményt és hatékonyságot nyújtanak. Ezáltal ideálisan illeszkedik az ID.3-hoz. Az EcoContact ™ 6 nyári gumiabroncsot és a WinterContact ™ TS 850 P téli szakértőt úgy alakították ki, hogy megfeleljenek az ID.3 speciális követelményeinek.

EcoContact™ 6

EcoContact™ 6 — A következő szint német technológiával tökéletesítve.

WinterContact™ TS 850 P

WinterContact™ TS 850 P — Egyedülálló teljesítmény egész télen